JESEN/ZIMA 2014./2015.

Damska modna bajka dvojca eNVy room

Kolekcija kojom je dizajnerski dvojac zatvorio Perwoll FASHION.HR
Deset godina postojanja na sceni sinoć je pred zagrebačkom publikom obilježio popularni modni dvojac eNVy room. Raskošnom slavljeničkom kolekcijom Nikica Ivančević i Vjeko Franetović u revijalnom su tonu, pod sponzorstvom branda Samsung, zatvorili ovosezonsko izdanje Perwoll FASHION.HR-a te ponovo oduševili svoje brojne poklonike. 

Ostajući vjerni svom stilskom izričaju i inspirirani ženskom ljepotom, dvojac je kolekciju ponovo zaogrnuo velom retro štiha prizivajući asocijacije na glamurozne i sofisticirane četrdesete i pedesete godine prošlog stoljeća. Makar su luksuznim materijalima te čipkom, perjem i ljuskicama naznačili inspiraciju dekadentnim dvadesetima, dvojac si nije dopustio preveliki izlet u prošlost koji bi skrenuo pozornost od dizajna koji je ipak prije svega nov i moderan. Upravo je to i naglašeno korištenjem tehnološki naprednih materijala poput laser cut kožne čipke te upadljive, neonski žute boje. Nikičina i Vjekina kolekcija namijenjena je predstojećoj sezoni proljeće/ljeto 2015., a osim spomenute kožne čipke čine ju materijali poput viskoze, svile i kože.

 
U, eNVy room-u već svojstvenom, velikom broju izlaza variraju ženstveni odjevni komad, od pencil suknji do onih punog kruga, kombinezoni, cocktail i večernje haljine u nekoliko dužina, majice s ilustracijama koje nose njihov potpis te naposljetku vjenčanice bijele i nježno ružičaste boje s dodatkom cvjetnih 3D aplikacija. Većinom kolekcije dominiraju crna i bijela s infuzijom neonske žute te zanimljivim šarenim cvjetnim uzorkom koji čini dva čitava komada. Dozu simpatičnosti i šarma nosi zadnji izlaz u kojem je bogati donji dio vjenčanog outfita začinjen klasičnom bijelom košuljom s natpisom 'Just married'. No, slavljenička revija pod pokroviteljstvom branda Samsung imala je i humanitarni karakter. Na pisti su se mogle vidjeti majice koje je eNVy room dizajnirao za Fashion.hr Style Community, a sredstva prikupljena prodajom ovih majica bit će donirana udruzi Europa Donna kao pomoć kampanji u borbi protiv raka dojke.

Tina Lončar

photos: Mateja Vrčković
Objavljeno: 19.10.2014. u 13:31

IZ RUBRIKE

vrh stranice
p p