PROLJEĆE/LJETO 2020.

'Limited edition' suradnja dva poznata hrvatska branda

Suradnja koja šalje snažnu poruku jedinstvenosti i autentičnosti!

Moramo priznati kako nestrpljivo čekamo 30. jubilarno izdanje Bipa FASHION.HR-a, koje će se održati u nešto drugačijem okruženju od onog na koje smo do sada navikli. Posebno 'garden' okruženje odraz je našeg 'novog normalnog' na koje se i modni svijet polako prilagođava, no unatoč tome uspjeli smo zadržati neke podsjetnike bezbrižnog perioda, u vidu sjajnih suradnji kojima se neizmjerno ponosimo...

Brojne i prije svega kvalitetne suradnje nešto su čime se zaista ponosimo, a ovu jubilarnu sezonu pamtit ćemo po jedinstvenom i limitiranom izdanju bočice vode Jana, koja svojim inspirativnim porukama potiče kreativnost i pozitivne promjene, a što je zapravo cilj i same naše modne platforme.

Simbolika kreativne snage FASHION.HR-a i Jane vidljiva je u samom dizajnu limitirane etikete koja je osmišljena kao kakav modni spomenar, u kojem su satkani fragmenti proteklih kampanja, a čime se zapravo obilježila jedna modna epoha. U biranju onih ključnih trenutaka koji su kroz godine mijenjali tijek hrvatske modne scene te promicali modni dizajn kao najmaštovitiji način vlastitog izražavanja, sudjelovala je i cijela redakcija FASHION.HR-a, prisjećajući se modnih događaja koji će se sigurno dugo pamtiti.



Budući da je u 30 sezona predstavljeno više od 500 kolekcija domaćih dizajnera, izabrati one koje će se pronaći na limitiranoj etiketi Jane bio je poprilično veliki izazov. Nakon pomnog razmišljanja zaključili smo kako bi najupečatljivije grafičko rješenje bilo naglasiti brojku 30 i kroz istu prožeti neke od najznačajnijih kampanja prijašnjih sezona. Primjerice, između ostalih, etiketu krasi jedna od prvih kampanja FASHION.HR-a, nastala davne 2007. godine, koju potpisuje danas poznati glumac Livio Badurina, čiji je autor riječki fotograf Filip Čargonja. Prilika da se prisjetimo, a neke kampanje po prvi puta i vidimo dodatno nas je inspirirala u radu i stvaranja da putem jednistvenog vizuala ispričamo povijest ove hrvatske modne platforme.

Iako se postava redakcije mijenjala tijekom svih ovih godina, priče o kampanjama, modni rast pojedinih dizajnera, kao i brojne insajderske priče, prenose se 's koljena, na koljeno' kao kakvo modno nasljeđe. Stoga, prilika da 30. sezonu obilježimo ovakvom suradnjom posebno nas je razveselila te jedva čekamo vidjeti što nam budućnost donosi.

Prema riječima osnivača i direktora FASHION.HR-a, Vinka Filipića, "biti dijelom najveće modne manifestacije u regiji ujedno znači i prilika za poslovni, kao i osobni rast, a adrenalin, strast, timski rad i ponos samo su dio onoga što dugo ostaje nakon njezinog završetka!" i u potpunosti se slažemo s njime!

Vinko Filipić

Foto: Zvonimir Ferina, Danko Šimunović
Objavljeno: 30.06.2020. u 10:18
-1. Ne postoji Linker skripta za ovu stranicu

IZ RUBRIKE

vrh stranice
p p