PROLJEĆE/LJETO 2020.

Arileo i još jedna priča o ženstvenoj i decentnoj modi koja ovog puta dolazi u pregršt boja

Ususret predstavljanju nove kolekcije, otkrili smo sve detalje!

Možemo se složiti da je prepoznatljiv modni kod jedan od glavnih elemenata autentičnosti kojem bi svaki dizajner trebao težiti. Zašto je to tako krije se u mogućnosti koja omogućava da se uspostavi neraskidiva veza između dizajnera i publike koja potom prerasta u divnu modu priču te nema rok trajanja. Upravo to postigao je Arileo, brend iza kojeg stoje Marija i Jurica Pirić, bračni par koji je svoju ljubav prema modi pretočio u posao koji im pruža apsolutni užitak i ispunjenje.

Arileo je odmaći modni brend koji na sceni postoji dugih osamnaest godina. Samozatajni i skromni, Marija i Jurica, vole modu koja voli detalje, posebne naglaske i suvremenu ženu sa stilom koja se ne libi odvažno pokazati ženstvenost i eleganciju. Arileo modna filozofija nema od tip kupca, i to je jedna od njihovih najvećih posebnosti, a bezvremenska ženstvena estetika protkana ključnim dodatcima uvijek će predstavljati ovaj brend te ga izdvajati iz mase. Svojim decentnim, a itekako upečatljivim pristupom Arileo nas neprestano iznova osvaja, stoga možemo reći da jedva čekamo zaviriti u cijelu kolekciju koja će biti predstavljena na ovogodišnjem Bipa FASHION.HR garden izdanju. Do tada, kako bismo saznali što nas čeka, s dizajnerima smo porazgovarali o novoj kolekciji, ali i ključnim pitanjima industrije.

Za početak, na koji način je kriza u kojoj se nalazimo utjecala na vaše poslovanje? Koliko je bitno biti spreman za ovakve situacije?

Utjecala je definitivno na sve, pa tako i na modu. Mi smo dva i pol mjeseca bili zatvoreni i nismo poslovali unatoč tome to je sam početak godine bio pozitivan. Realno nismo bili spremni, ovo nitko nije očekivao. Moda je vrlo često povezana s nekim proslavama, dosta nas radi odjeću za vjenčanja i slične prigode i sve to stalo jer nije postojala potreba. Ipak, sada se život donekle vraća u normalu, pa se nadamo napredovati što se tiče poslovanja. Potrebno je prilagoditi se trenutku, dobro se nositi s vremenom i prije svega biti strpljiv. Smatramo da treba zanemariti megalomanstvo i ako neki period treba izdržati to jednostavno tako mora biti, pa čak i ako je riječ samo o opstanku, ne nužno i zadovoljavajućoj zaradi.


Budući da već dugi niz godina djelujete na modnoj sceni, koja je poruka koju želite komunicirati svojoj publici?

Od samog početka način na koji komuniciramo s publikom je pokazivanje kreativnosti putem naše konstrukcije. Teme su uvijek vezane za naš modni osjećaj trenutka u kojem živimo. Uvijek nastojimo privući samim modelima, ali i prepoznatljivim detaljima. Definitno stojimo iza toga da se držimo svog stila koji njegujemo dugi niz godina.

Kakvoj ženi je namijenjena Arileo estetika?

Namijenjena je više tipova žena. U našem radu ne držimo se isključivo linije koju predstavimo na modnim pistama. Imamo i linije za starije osobe, tako da nismo orijentirani na jednu publiku. Prva linija, ona predstavljena na Bipa FASHION-HR-u, namijenjena je ženama koje vole sitne detalje koji su toliko neupadljivi na prvi trenutak, ali će netko tko je esteta, zasigurno primjetiti. Žena koja nosi Arileo mora biti poprilično sigurna u sebe, voljeti samu modu i ostati vjerna sebi bez obzira na trendove!

Opišite nam svoj kreativni proces!

Kad idemo u nabavu materijala, nerijetko nas oni sami inspiriraju. Isto tako, često nam putovanja budu poticaj, tako da krećemo od inspiracije. Prilikom izrađivanja skica uvijek se nadopunjujemo jer smo dvojac, razgovaramo i za sami početak pripremamo prvih par modela da vidimo kako to izgleda, a zatim na račun tih prvih modela krenemo s ostatkom kolekcije. Moramo naglasiti da je uvijek u pitanju nadogradnja, u samom procesu znamo dosta toga primijeniti, dodati ili skratiti. To je jedan od najljepših dijelova našeg posla, kad komad koji skrojite stavite na lutku. Ponekad ga znamo po sat vremena promatrati i diviti se ili tražiti mane, ali ta kreativa definitivno potiče za dalje.


Na koji način se vaš dizajnerski modni potpis mijenjao od početka, pa sve do danas?

Krenuli smo prije 18 godina i uvijek smo ostali vjerni sebi, ali normalno da s godinama imate više iskustva i razvijete svoju prepoznatljivu estetiku. Zapravo možemo zaključiti da se doista nije previše mijenjao, ali normalno da smo usavršili detalje. Sam potpis je uvijek isti, ali bitno poboljšan i nadograđen.

Kako komentirate domaću modnu industriju? Koliko je teško izgraditi brend i ime, ali i opstati na sceni?

U Hrvatskoj postoji moda industrija, ali ne možemo reći da je ona u rangu svjetskih. U svakom slučaju postoji određena modna scena koja je opstala i koja radi svoj posao. Jedna od bitnih stavki je da u modi morate imati strpljenja, tako da oni koji su opstali, smatramo ih najstrpljivijima i najracionalnijim. Mi smo prošli sve što se moglo proći, od dobrog i lošeg, ali bili smo ustrajni, vjerovali u sebe i danas smo prisutni. Što se tiče stvaranja brenda, to je proces za koji mora proći određeno vrijeme. Postoje naravno i instant brendovi koji u kratkom vremenu dobiju popularnost, međutim održati popularnoj je teško jer je Hrvatska mala zamlja i ljudi se zasite. Zato vjerujemo da je popularnost važnije i bolje steći postepeno, a zadržati sve moguće kvalitete. Riječ je o kompleksom procesu koji zahtjeva ljubav i upornost, kao i logistički sustav koji omogućava da od mode i živite.

Ispričajte nam priču iza nove kolekcije koju ćete predstaviti u sklopu 30. Bipa FASHION.HR!

Nova kolekcija inspirirana je 80-im godina. Riječ je o ekspoziciji boja i šarenila, zapravo je to pretočeno u naš prepoznatljiv rukopis ženstvenosti i jednostavnosti. Htjeli smo zadržati posebnost tog vremena dominantnim ramenima, mrkva hlačama, a elegantnost smo naglasili kožnim remenima u bojama i našim logom. Palete boja protežu crno zlatne tonove, pudrasto roze i mint koje podaruju kolekciji veliku razigranost. Specifičnost su naši kombinezoni, tako da mislimo da smo s njima nastavili tradiciju prepoznatljivih Arileo odjevnih predmeta.

 
S obzirom na to da je unazad nekoliko mjeseci online poslovanje igralo veliku ulogu, jeste li mišljenja da su danas društvene mreže presudne kako bi se dizajneri promovirali?

Definitivno igraju ulogu jer danas smo svi 'logirani' i privlačno nam je sve što ondje vidimo, odnosno hoćemo reći da smo za određeni komad više zainteresirani. Mi zasad klasičnu online prodaju još uvijek nemamo, no to je jesenski plan. S našim klijentima imamo odnos 'jedan na jedan'. Dakle, u našem studiju je i prodajno mjesto gdje savjetujemo svakog klijenta što se dosad pokazalo odličnim. Ipak, online podaja jest prodaja nove generacije, pa je to svakako nešto što planiramo koncipirati u skorijoj budućnosti uz naš 'tradicionalni' način prodaje.

Koje je vaše mišljenje o 'brzoj modi' i prakticirate li u svom radu održivi način proizvodnje?

Svijet je jednostavno prenapučen i potreba za konstantnim mijenjanjem je logičan slijed velike globalizacije. Izrabljivanje radne snage je strašno te naravno ne podržavamo to. Mi smo tipovi koji vole manje komada, ali kvalitetnih, no većina ljudi ne dijeli to mišljenje. Riječ je o 'trendu' za kojeg vjerujemo da će što prije proći te da će se fokus vratiti na kvalitetu.


Foto: Privatni album
Objavljeno: 02.07.2020. u 11:24
-1. Ne postoji Linker skripta za ovu stranicu

IZ RUBRIKE

vrh stranice
p p