PROLJEĆE/LJETO 2019.

Iza kulisa nove Bipa FASHION.HR kampanje

Kako je nastala nova modna kampanja najveće regionalne modne platforme?

Nakon što je predstavljena službena kampanja nove, 28. sezone najveće modne platforme u regiji, Bipa FASHION.HR, odlučili smo zaviriti iza kulisa i cijeli kreativni proces predstaviti znatiželjnim očima. Fokus prve ovogodišnje kampanje je modna priča koja afirmira individualni i aktivistički pristup modi i propitkuje odnos s današnjim društvo.

Službene fotografije kampanje kao i kreativnu viziju potpisuju poznati hrvatski fotografi, Franjo Matković i Senja Vild, a nit vodilja bila je, kako i sami napominju, promatrati modu kao elementarni oblik izražavanja, kao sredstvo komunikacije koje na jedinstven način progovara različitim jezikom onog tko odjeću nosi i onoga tko tu istu odjeću promatra. U svega nekoliko ključnih boja, fokus kampanje sveden je na modele, njihovu ekspresiju, pokret i mimiku, a odjeća je pala u drugi plan. Krajnji rezultat je zanimljiva modna priča koja, iako istog stilskog potpisa, iznova je drugačija. U ulozi zaštitnih lica kampanje našle su se Manuela Mlinar i Nika Smadilo, za odličan styling zaslužna je Ana Nikačević, a za kosu i make up zaslužni su poznata Katica Topčić i Saša Joković.



Nakon osmišljavanja inicijalne modne vizije, odabira željenog smjera te ključnih pojedinaca koji su uspjeli oživjeti još jednu Bipa FASHION.HR kampanju, zavirili smo na cjelodnevno snimanje kako bi otkrili kako izgleda nastanak odličnih vizuala radi kojih se posebno radujemo 28. sezoni regionalnog tjedna mode.




Foto: Franjo Matković, Senja Vild, Dado Pokec
Video: Dado Pokec
Objavljeno: 26.02.2019. u 15:55

IZ RUBRIKE

vrh stranice
p p