Da hrvatska modna scena krije kreativne pojedince dobro je poznata činjenica, a dizajnerski dvojac Nino Sablić i Kristijan Žakić koji stoje iza brenda Les Émaux pokazali su da itekako mogu i imaju za ponuditi puno toga. Osnovani ne tako davne 2017. godine, Les Émaux je unatrag nekoliko sezona pokazao zanimljiv i prepoznatljiv dizajnerski potpis, stoga nimalo ne sumnjamo da će na nadolazećem 30. Bipa FASHION.HR-u briljirati još jednom sjajnom kolekcijom.
Budući da su prethodne kolekcije ovog talentiranog dvojca prožete elegancijom, profinjenošću, ali i senzualnim ženstvenim siluetama koje zadiru u zanimljivu konstrukciju i donose potpuno osvježenje, nadolazeća kolekcija također je namijenjena elegantnoj i emancipiranoj ženi. 'Brend prožima vizija sofisticirane, snažne i emancipirane žene, prilikom stvaranja svake kolekcije ostajemo vjerni svojoj viziji. U dizajniranju kolekcije imali smo u vidu potrebe modnog tržišta, kojem mi nudimo svoju viziju i doprinos. Očekujemo da će i nova kolekcija polučiti uspjeh i da će publika biti oduševljena novim elementima koje unosimo.'
Na pitanje inspiracije za novu kolekciju, dizajneri ističu da je fokus na boji, ali i u interpretaciji art forme watercolor tinte u vlastitom printu, dok se colorblocking i dalje zadržava kao jedna od glavnih okosnica i dizajnerskih postulata Les Émaux brenda. Također, pažnja je pridodana i jasnom te čistom koloritu koji je vješto pretočen u stroge forme blejzera, kombinezona i romantičnih, no i efektnih voluminoznih haljina.


'Ključni look kolekcije definitivno je maxi print haljina, za koju smatramo da je high light motiv cjelokupne priče proljeće/ljeto 2020 godine. Odabir je zapravo izrazito lak, isključivo jer opisuje kompletnu kolekciju, a opet je individualan komad odjeće. Haljina je jednostavnog kroja, maxi dužine oslikana printom koji će dominirati pojedinim komadima u kolekciji. U jednom komadu odjeće utjelovljena je kompletna ideja kolekcije o modernoj i sofisticiranoj ženi koja hrabro kombinira poslovni sofisticirani day/night look s elementima street style-a.'
Što se tiče samih materijala, u fokusu su oni prirodnog porijekla, a baš kao i do sada, dizajneri se maksimalno trude birate one koji pristaju i funkcionalni su u određenom razdoblju, stoga je naglasak na popelinu, pamuku, viskozi, ali i vuni koja je nezaobilazna za strukturna i kompaktna odijela. 'Ove sezone poigrali smo se i s denimom, kojeg ćemo prikazati na sofisticiraniji način u obliku total outfit odijela te raznih fantasy modela jeansa što je jedan od noviteta brenda za ovu sezonu.'


Posebna zanimljivost kolekcije koju ćemo uskoro moći vidjeti jest vlastiti print koji su Kristijan i Nino izradili, a kreativni preces koji se krije iza jednog takvog postupka poprilično je zahtjevan i izazovan. 'Kako smo obojica “štreberski“ nastrojeni, svoje ideje prenosimo na papir čak godinu dana prije stvaranja same kolekcije što olakšava sam proces kreativnog stvaralaštva. Otprije, razmišljali smo o ideji stvaranja vlastitog “printa“ koji se savršeno uklopio u trenutnu ideju nove kolekcije. Ono što je izazovno oko kreiranje printa je cjelokupni kreativni proces iza kojeg stoji veliki tim ljudi. Počevši od boje prenesene na papir pa sve do finalnog procesa printanja na materijal.'

S obzirom na to da je modna održivost jedna od gorućih tema u modnoj industriji, kao što smo spomenuli Les Émaux u svom radu koristi prirodne materijale, no govoreći o konkretnim postupcima, dizajneri za sada recikliraju viskozu što je jako dobar i hvalevrijedan početak. 'Od samog početka radimo isključivo s čistim prirodnim materijalima što ćemo nastaviti i u budućnosti. Cilj Les Émaux brenda je u bližoj budućnosti koristiti isključivo 100% reciklirane materijale u svojoj proizvodnji. Smatramo da je dužnost svakog brenda dati svoj doprinos održivom razvoju.'
'Trenutno na svjetskoj modnoj sceni vlada apsolutna sloboda modnog izričaja, kombiniranje raznih odjevnih predmeta te stilska fluidnost. Ono što je možda najviše zamjetno je gubitak spolnog identiteta kod odjeće, svojevrsni gender bending te fluidna seksualnost koja se odrazila i na modno nasljeđe. Mali dio tog identiteta imao je i Les Émaux u prošlogodišnjoj zimskoj kolekciji, gdje smo bojama i krojevima na momente razbili tabue između muškog i ženskog modnog vizualiteta.'


Spomenemo li hrvatsku modnu scenu, dizajneri objašnjavaju da vide perspektivu i budućnost te vjeruju da istinska ljubav prema svom poslu, rezultira uspjehom. 'Hrvatski dizajn su počeli prepoznavati kako u Hrvatskoj, tako i u svijetu i sve se više okreću k njemu. Želja za osobnim, unikatnim, ali ne masovno proizvedenim postaje sve zastupljenija. Iako je Hrvatsko tržište maleno, kvalitetni dizajn i produkcija na visokom nivou uvijek će biti prepoznati.'
Objavljeno: 07.03.2020. u 00:00
-1. Ne postoji Linker skripta za ovu stranicu