JESEN/ZIMA 2019./2020.

Nova Bipa FASHION.HR kampanja poručuje: Budite svoji jer nema pravila u modi

Nova kampanja najavljuje uzbudljivu sezonu!

Predstavljanjem nove službene kampanje, tjedan mode Bipa FASHION.HR tradicionalno najavljuje modni spektakl, koji tijekom pet dana predstavlja najbolje od hrvatske modne scene. A ove sezone najveća modna platforma u regiji šalje jedinstvenu poruku Nema pravila u modi, osim jednoga – budite svoji, budite jedinstveni. Kampanja koja se svake sezone iščekuje, službeni je uvod u mnogobrojna zbivanja s kojima će se svi ljubitelji mode susresti od 21. do 26. listopada.

Moda kao društveni refleks i ekspresija vlastitog stava u modernom društvu smatra se snažnim kanalom komunikacije. Ona ohrabruje i potiče, mijenja percepciju i time oblikuje trendove. S tom porukom Bipa FASHION.HR predstavlja i novu kampanju, koja se u vizualnom izričaju poigrala spojem tradicionalne fotografije i videa te ilustracije kreirajući jedinstveni doživljaj. „Oduvijek nas je privlačila modna ilustracija i zato smo se ove sezone, razmišljajući o ključnoj poruci koju šalje Bipa FASHION.HR, odlučili fotografiju obogatiti ilustracijama koje vizualno propituju na koji način moda provocira postavljene granice i pravila“, izjavili su povodom predstavljanja kampanje autori fotografije, Franjo Matković i Senja Vild.

Kampanju prati i video čija je osnovna ekspresija smjelost, sloboda, kreativnost, a potpisuju ga Bruno Krčelić i Dado Pokec. Zaštitna lica nove kampanje su Tia Kern i Maja Krušec iz agencije Talia model. Dugogodišnji tim koji sezonama potpisuje kampanje Bipa FASHION.HR-a i ove je godine okupio vrhunske profesionalce. Za styling je zaslužna Ana Nikačević, dok je za frizure bila zadužena Katica Topčić, kreativna direktorica Kevin Murphyja, a make up je djelo poznatog vizažiste Saše Jokovića.



Nova kampanja najavljuje uzbudljivu sezonu i program Bipa FASHION.HR-a, koji se održava na Zagrebačkom velesajmu od 21. do 26. listopada gdje će svoje kolekcije predstaviti najznačajnija imena hrvatske modne scene. Robert Sever nastupa u suradnji s beauty brandom Noelle, Ivica Skoko predstavlja reviju pod pokroviteljstvom branda Perwoll, a svoje će nove kolekcije prikazati i dobro poznati BiteMyStyle by Zoran Aragović pod pokroviteljstvom Philipsa, te Branka Donassy, Marina Design, KLISAB, Twins, Anthony Avangard, Jelena Holec i Spirit by T.B. Hrvatski brand s londonskom adresom, Staša design, ove sezone također predstavlja svoju novu kolekciju zagrebačkoj publici, a prvi put na pisti Bipa FASHION.HR-a nastupit će dvojac Les Emaux. Modna kuće Varteks predstavit će novu kolekciju povodom obilježavanja 100 godina rada najpoznatijeg hrvatskog modnog branda. U pet dana programa publika će imati priliku uživati u novim kolekcijama omiljenih dizajnera, a Zagreb će postati epicentar modnih događanja u regiji.

Fotografija: Franjo Matković i Senja Vild
Video: Bruno Krčelić i Dado Pokec
Modeli: Tia Kern i Maja Krušec (Talia model)
Styling: Ana Nikačević
Kosa: Katica Topčić za Kevin Murphy
Šminka: Saša Joković
Objavljeno: 25.09.2019. u 17:55
-1. Ne postoji Linker skripta za ovu stranicu

IZ RUBRIKE

vrh stranice
p p